-->

sobota, 28 grudnia 2013

Grudzień 2012 / December 2012


Polski

 W zeszłym roku rodzice poprosili mnie czy nie zrobiłabym im sesji zdjęciowej.
Pewnie, że się zgodziłam.
Niestety na rezultaty musieli czekać aż rok, gdyż zawsze kiedy zabierałam się za ich obróbkę, trafiały się jakieś kolejne sesje, które niestety stawały się priorytetem i w rezultacie spychały sesje rodziców na sam koniec…

Ale w końcu się doczekali swoich zdjęć i myślę, że było warto, gdyż przez ten rok nabrałam więcej doświadczenia, które mogłam wykorzystać przy obróbce tej sesji.


English

Last year, my parents asked me if I would do them a photo session.
Of course, I agreed.
Unfortunately, they had to wait a year for results, because every time I attempted to process the pictures, I had new sessions to do. Unfortunately these sessions became a priority one and as a result my parent’s shots were pushing to the end...
Finally I have finished editing and I think it was actually worth to wait, because this year I’ve gained more experience, which I could take advantage of in this session.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz